Wakacyjne Mieszkanie

 

Warunki wynajmu Wakacyjnego Mieszkania:

* od 150 zł do 300 zł za dobę w zależności od terminu oraz ilości osób.

* Wynajem na minimum 3 doby,

* Wakacyjne Mieszkanie wynajmowane jest w całości - nie na pokoje,

* Doba zakwaterowania liczona jest od godziny 15.00 do godziny 12.00

* Rezerwacja kwatery na konkretny termin dokonywana jest po wpłacie zadatku w wysokości 30% należności za pobyt,

* Płatność pozostałej kwoty przy wydaniu kluczy,

* Rezerwacja kwatery jest równoznaczna z akceptacją Zasad i Regulaminu Najmu oraz zawarciem umowy najmu.

 

 

 

Zasady i Regulamin Najmu kwatery w Gdańsku, ul. Obrońców Wybrzeża 8D (zwanej dalej kwaterą).

1.       Regulamin zwiera warunki dokonania rezerwacji kwatery. Dokonanie rezerwacji stanowi akceptację poniższego regulaminu i jednoczesne zawarcie umowy najmu.

2.       Rezerwacja i jej zakres – rezerwacji dokonuje się po uzgodnieniu terminu poprzez kontakt telefoniczny (nr telefonu zapieszczony jest na stronie www.letniemieszkanie.prv.pl w zakładce kontakt) oraz dokonując wpłaty 30% należności za cały pobyt lecz nie mniej niż 200 zł na wskazane drogą mailową konto.

3.       Umowa pomiędzy właścicielem kwatery, a Klientem obejmuje tylko i wyłącznie wynajem kwatery i opłat eksploatacyjnych takich jak prąd, gaz, media oraz sprzątanie po upływie okresu najmu. Wszelkie inne koszty, a w szczególności dojazd, wyżywienie, itp. leżą po stronie Klienta.

4.       Wynajem kwatery możliwy jest na minimum 3 doby. Krótsze terminy uzgadniane będą indywidualnie. Wynajmowi podlega zawsze całą kwatera (nie pokoje).

5.       Anulowanie i zmiana rezerwacji. W przypadku anulacji do 14 dni przed terminem przyjazdu Klient ponosi koszty w wysokości 50% wpłaconego zadatku. Przy anulacji w terminie poniżej 14 dni przed deklarowanym przyjazdem Klient ponosi koszty w wysokości wpłaconego zadatku. W przypadku dokonania przez Klienta wpłaty kwoty za cały pobyt, Właściciel zwróci 70% wpłaty. Przy anulacji w dniu przyjazdu lub braku anulacji Klient zobowiązany jest do zapłaty pełnej należności z tytułu zamówionych i przygotowanych dla niego usług.

6.       W przypadku konieczności zmiany dokonanej wcześniej rezerwacji Klient powinien zgłosić zmianę drogą mailową na adres wakacyjnegdansk@gmail.com. Zmiany powinny być dokonane nie później niż na 14 dni przed przyjazdem. Późniejsze lub ustne zmiany mogą zostać nieuwzględnione przez Właściciela. Właściciel w ciągu 24 godzin prześle odpowiedź czy taka zmian jest możliwa. W przypadku zmiany rezerwacji na inny termin uzgodniona cena może ulec zmianie, a brak wolnych miejsc może skutkować powyższymi warunkami anulacji. W wyjątkowych przypadkach wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej Właściciel ma prawo anulować umowę.

7.       Zapłata i kaucja. W momencie przyjazdu Klient wpłaca resztę należności za pobyt w gotówce (lub wcześniej przelewem na rachunek Właściciela) oraz pobierana jest kaucja w wysokości 20% należnej kwoty wynajmu (lecz nie mniej niż 200 zł), która zostanie zwrócona podczas przekazywania kluczy w dniu wyjazdu. Właściciel ma prawo zatrzymać kaucję w przypadku zniszczeń powstałych w czasie pobytu Klienta. Szkody przekraczające wysokość kaucji muszą być pokryte przez Klienta.

8.       Przyjazd, przekazanie kluczy, wyjazd. Doba rozpoczynająca wynajem zaczyna się o godzinie 15.00, a okres wynajmu kończy się o godzinie 12.00 w dniu wyjazdu. W przypadku wystąpienia zdarzeń losowych lub innych powodów opóźniających przyjazd, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego, telefonicznego powiadomienia właściciela. Przekazania i odbiór kwatery dokonuje właściciel wraz z Klientem. W szczególnych przypadkach godziny przekazania i zwrotu kwatery mogą zostać ustalone indywidualnie z Właścicielem.

9.       Klient nie może przekazywać ani udostępniać mieszkania osobom trzecim. Mieszkanie nie może być zamieszkane przez większą ilość osób aniżeli zgłoszone w rezerwacji.

10.   Obowiązki Klienta:

a)       Zwrot kluczy oraz utrzymanie kwatery w stanie zastanym,

b)      Dbanie o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa (22.00 – 6.00 cisza nocna) – w przypadku naruszenia możliwość wstrzymania dalszego świadczenia usług bez zwrotu wpłaty za wynajem,

c)       Umycie naczyń i sprzętów kuchennych oraz wyniesienie śmieci przed wyjazdem,

d)      Bezzwłocznego poinformowania Właściciela o uszkodzeniach w kwaterze do których doszło w trakcie najmu. Koszt usunięcia szkód ponosi Klient.

Bez wcześniejszego uzgodnienia z Właścicielem nie wyraża on zgody na przebywanie zwierząt w kwaterze.

Właściciel nie wyraża zgody na palenie papierosów w kwaterze, za wyjątkiem balkonu z bezwzględnym obowiązkiem używania popielniczki. Ze względu na bezpieczeństwo, zabronione jest używanie w mieszkaniu urządzeń elektrycznych nie stanowiących jego wyposażenia.

Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Właścicielem, a Klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla miejsca zamieszkania Właściciela.



Dodaj komentarz






Dodaj

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl